מדפים איכותיים לאחסון ארוך טווח

מדפים איכותיים לאחסון ארוך טווח

מאת שרון דידי

אחת המטרות של אחסון הוא פיתרון לטווח הארוך, במיוחד במפעלים ובמשרדים בהם יש צורך לאחסן פריטים שונים לאורך שנים. בכדי לתכנן מחסן פונקציונאלי ויעיל יש לשים בסדר עדיפות גבוה במיוחד את סוג פתרון המידוף שבוחרים. מדפים מתאימים הם ההבדל שבין מחסן יעיל לאורך זמן למחסן ארעי שעשוי להוות סיכון סביבתי מבחינה בטיחותית ואיכותית גם לעובדי המחסן וגם לפריטים המאוחסנים שם. במאמר זה נדון בחשיבותם של המדפים האיכותיים ומדוע מומלץ לפנות לחברה מקצועית המתמחה בייצור והתאמת פתרונות מידוף לצרכי הלקוח.

 

סוגיות של עומסים ועמידה בתקנים

 

בחירה לא נכונה של מדפים או פתרונות אחסון אחרים במחסן עשויה להיות הרת אסון בהיבטים רבים. אם, לצורך ההמחשה, המדף אינו מותאם לעומסים גבוהים או בינוניים, יש סיכוי סביר שהוא יקרוס ויתמוטט. אין צורך להרחיב על ההשלכות החמורות של מצב אפשרי זה, במיוחד אם מדובר במחסן תעשייתי המאחסן חומרים מסוכנים או פריטים יקרים שעלותם גבוהה מאוד. בהקשר זה חשוב להזכיר גם את התקנים השונים בהם נדרש לעמוד כל מחסן, החל מתקן כיבוי אש שהוא הדרישה הבסיסית לקבלת היתר פעילות ורשיון עסק למפעל ועד לתקני ניהול איכות של מכון התקנים. לכן, מדפים צריכים להיות מותאמים בדיוק לא רק לאופי המחסן אלא גם לתקנים אלו.

 

מדפים בייצור והתאמה אישית

 

בכדי להיות בטוחים שאתם בוחרים את המידוף המתאים ביותר למפעל או לעסק, הדבר הטוב ביותר שאפשר לעשות הוא לפנות לחברה מקצועית המתמחה בייצור והתאמה אישית של פתרונות איחסון ומידוף למפעלים. כיום יש חברות המספקות בסיס טכנולוגי הנדסי מושלם לכל מחסן ובנוסף מקבלים ייעוץ וליווי מלא לכל אורך התהליך. כאשר רוצים מחסן שיהיה שימושי לטווח הארוך ויסייע גם בחיסכון כספי הודות לניהול נכון, מומלץ להשקיע בחברה הנדסית המייצרת ומתאימה מדפים בטכנולוגיות ייצור מתקדמות.

גלוב מפעלי מתכת בע"מ הינה חברה מובילה במתן פתרונות מתקדמים בתחום אחסון ציוד. מאז היווסדה, בשנת 1955, הקימה החברה אלפי מערכות אחסון, מדפים , במגוון רחב של תצורות, עבור משאות קלים, בינוניים וכבדים. טלפון: 03-9222397

מקור המאמר: articles.co.il

 

Call Now Buttonחייגו אלינו לקבלת פרטים נוספים דילוג לתוכן