מדפי הרשת – מדף אופנתי ונוח

מדפי הרשת – מדף אופנתי ונוח

מאת רועי זונשיין

מדפי רשת הם מוצר נפלא, הם מספקים פתרון יעיל ואלגנטי לבעיות אחסון רבות בבית, במשרד או בכל מקום אחר.

למדפי הרשת מספר יתרונות שהופכים אותם למוצר מועדף אצל אלפי צרכנים מסביב לעולם. הם קלים להרכבה בצורה מהירה וללא שימוש בכלי עבודה,הם מודולריים, כך שאתם יכולים לקבוע לבד את המרווחים שיהיו בין המדפים, כמו כן, בכל שלב נתון תוכלו לשנות את גובה המדפים, כל שלעולם לא תתקעו עם פריט שלא נכנס לכם בין המדפים. מבנה הרשת המאורורר של המדפים מונע הצטברות של לכלוך ואבק. ואולי הכי חשוב, הם חזקים, עמידים ויציבים.

 

מכיוון שהם גם חזקים וגם אלגנטים למדפי הרשת שימושים רבים, בחדר השינה הם יכולים לשמש ככוננית נעליים שלו או שלה או אולי כארון בגדים נוסף. במזווה, במטבח או במחסן משמשים המדפים לאחסון קופסאות שימורים, פסטות, מוצרי חשמל, מזון יבש, שמן, כלים או סירים גדולים.
בגלל המבנה המרושת של המדפים ניתן להשתמש בווי"S" (כאלו שניתן למצוא בכל חנות) בכדח לתלות מגבות, פרטי לבוש או כלי מטבח.

 

את מדפי הרשת ניתן להרכיב לבד בקלות ללא שימוש בכלי עבודה, אפשר להתאים את המרווחים בין הקומות בהתאם לצרכי האחסון הפרטיים שלכם, וחשוב מכל, לבחור מידה שמתאימה לכם בדיוק. מדפי הרשת מגיעים בדרך כלל בארבעה עומקים שונים הצר ביותר 35 ס"מ, והעמוק ביותר 61 ס"מ. אורך המדפים נע בין 61 ס"מ ועד ל183 ס"מ, כך שכל אחד יכול למצוא מידה שמתאימה לו.

 

את המדפים ניתן להצמיד לקיר, לסדר בצורת "ר" או בצורת "ח" לניצול מקסימלי של חלל האחסון. למחסנים בייתיים מומלץ לקחת מידוף בעומק של 45 ס"מ פחות או יותר ובדובה של 180 ס"מ, גך ניתן להגיע לכל הפריטים המואחסנים, לא נעלמים דברים מהעין ולא צריך סולם כדי להגיע למדפים העליוניים.

 

כאשר רוצים לאחסן בגדים או נעליים, מומלץ לקחת עומק 35 ס"מ, אשר תופס פחות מקום בבית ונוח מאוד לשימוש. כאשר ניגשים לתכנן איזור אחסנה, רצוי לחשוב קודם כל מה רוצים לאחסן? לאחר מכן, להבין את החלל הנתון ומשם לצאת ולבחור את המדף הנכון עבורכם.

 

לסיכום, מדפי הרשת מכניסים פתרון פרקטי לכל שימוש בעיצוב מינימליסטי, יפה ומודרני.

 

 

 

____

רועי זונשיין מומחה לפתרונות מידוף.

מחסנים, מחסנים יבשים, איזורי שטיפת כלים, חדרי קירור מעבדות ועוד.

יוליוס הנדסה בע"מ.

מקור המאמר: articles.co.il

 

Call Now Buttonחייגו אלינו לקבלת פרטים נוספים דילוג לתוכן