סדר וארגון הם הבסיס של כל עסק קיים

סדר וארגון הם הבסיס של כל עסק קיים

מאת יובל פלד

סדר וארגון בעסק שלכם הם אחד הגורמים להצלחה, לעבודה אפקטיבית ולחיסכון אדיר בזמן ובכוח אדם. ברגע שיש סדר הן במשרד והן במחסן של העסק, יש מקום לפרוח ולצמוח. כבר מגיל קטן, חלחלו לראשנו להיות מסודרים, לקפל את הבגדים הנקיים ולהחזירם למקום, לשמור על ניקיון במחברות בית הספר מכיון שסדר הוא מפתח להצלחה. אולי זה נשמע כמו הוראות של אמא לחוצה, אך מחקרים רבים מוכיחים כי אנשים מסודרים השומרים על הנהלים, על סדר וארגון, משיגים גדילה ויציבות עסקית. מידוף חכם, מתוכנן ומאורגן היטב היא אחת מהדרכים היותר מוצלחות לשמור על סדר בעסק שלכם.

 

כיצד מערכת מידוף אותה מתכננים מראש, תסייע לנו לשמור על סדר?

 

כל תכנון ובנייה, דורשים הכנה מוקדמת מראש בכדי לאפשר פונקציונליות, פרקטיות ושימושיות גם יחד. בניית מערכת מידוף, המכילה מדפים המתוכננים מראש על פי הצרכים של העסק שלנו הן במחסן והן במשרד, תספק עבורנו את הפתרונות הרלוונטיים עבורנו. התקנה של מדפים איכותיים המתבצעת על ידי חברה או ארגון מנוסים בתחום, מאפשרת לעסק לעמוד בכל תנאי הבטיחות המחמירים שקיימים, להתאים את המדפים עצמם לרמת העומס המותרת ולסייע לעובדי העסק במספר נושאים. בנוסף, מדפים המותקנים על פי תכנון מראש, יהוו את ההבדל בין מחסן מסודר ומאורגן לבין מחסן מבולגן.

 

    • מדפים המתוכננים מראש חוסכים זמן הן בסידור, הן בתחזוקה והן במציאת פריטים בכל שלב במהלך חייהם – מחסן מסודר שגם מנוהל בצורה הגיונית וחכמה, יחסוך לעסק זמן יקר, משאבים ויאפשר לעובדים להגיע לכל פריט במינימום זמן. צורת ההנחה של המדפים, הבחירה כיצד להניח פריטים עליהם, הקיטלוג והשמירה על הסדר יאפשרו שימוש יעיל במחסן. הבחירה במדפים מתאימים בדיוק לצרכים תקל על תכנון וניהול יעיל של המחסן.

 

    • מחסן מסודר מאפשר מעקב ושליטה על המלאי בעסק- מערכת מידוף איכותית תאפשר לבצע מעקב על המלאי וכך למנוע מצב בו ספקים ולקוחות לא מקבלים את הסחורה שלהם בזמן בעקבות מחסור לא צפוי במלאי. מחסן מסודר מאפשר לפעול במקצועיות מול הלקוחות ולשמר את היחסים איתם לאורך שנים.

 

 

לסיכום, מדפים מאורגנים המתוכננים מראש יחסכו לארגון שלכם בכסף, יהפכו הכל לנגיש ופשוט יותר וייעלו את תהליכי העבודה במחסן. מערכת מידוף מקצועית המתכוננת מראש תספק לעסק שלכם את כל פתרונות הארגון האפשריים. אם אתם מתכננים שינוי בפתרונות האחסון שלכם, זה הזמן להיוועץ במומחים או לתכנן היטב, על מנת לאפשר לעצמכם שימוש מהנה ויעיל במדפים שבחרתם, לאורך שנים רבות.

קומפקטוס – חברה המתמחה בפתרונות מידוף ואחסון ייחודיים, ומציעה ייעוץ חינם וללא התחייבות לכל מחסן, חנות, ארכיון או עסק תעשייתי המעוניין בפתרונות מידוף חכמים ויעילים.

מקור המאמר: articles.co.il

 

Call Now Buttonחייגו אלינו לקבלת פרטים נוספים דילוג לתוכן