המלצות ומכתבי תודה של לקוחות שהזמינו שירותי מידוף למחסנים, חנויות ומפעלי ייצור

שלום, שמי יהונתן ממפעל ייצור בצפון.

לאחרונה החלטנו לארגן אצלנו במפעל שטחי אחסון של הסחורה שלנו בצורה אחרת שיהיה יותר קל לנוע לעובדים בשטח המפעל וגם לנצל בצורה יעילה וחכמה את השטח שיחסית לא גדול.

חיפשנו פתרונות שונים, כאשר הרעיון היה לנצל את הגובה של מקום העבודה, אבל לא ידענו אם זה יהיה מספיק בטיחותי.

קבלנו מספר הצעות בתחום המידוף ואחת ההצעות הייתה ממש מה שחפשנו – בעלות שהיא יחסית לא גבוה בתחום של המידוף (ומי שיודע כמה פרויקט כזה עשוי לעלוליבין אותי), הרחבנו את שטחי המדפים שלנו כמעט פי שתיים וגם הרחבנו את המעברים בין המדפים בצורה כזאת שרחבי העבודה במפעל שלנו יוכלו לנוע ללא הפרעות.

יצרנו סימונים חדשים בשטח המפעל שרק הוסיפו לבטיחות וגם המדפים שהותקנו במקום יכולים עכשיו לשאת משקלים הרבה יותר כבדים ללא חשש התמוטטות מה שמעלה בצורה ניכרת את רמת הבטחות בעבודה.

רוצה להודות על שירות שקיבלנו, מענה מהיר ויעיל לצרכים שלנו וייעוץ מקצועי שקבלנו מצוות חברתכם כשהגיע למקום מספר פעמים במטרה להתאים עבורנו מדפים שרצינו.

יהונתן, קרית שמונה

 

בעקבות הקורונה צוות מקבלי החלטות בחרה קיבלו החלטה לעבור למחסן יותר קטן והאתגר שניצב מולנו היה לארגן מחדש את מקום האחסון לסחורה שנאו מייבאים מחו"ל.

יצרנו קשר עם מספר חברות מידוף וקבלנו הצעות שונות להתקת מדפים במחסן החדש, כאשר המטרה ייתה לנסות ולקחת את המדפים ממקום הקודם ולהתאים אותם למחסן החדש.

בכל הצעה שקבלנו הציעו לנו להתקין במקום מערכת מדפים חדשה שכמובן השפיעה מאוד על עלות של כל הפרויקט ולמעשה רק הצעתכם היחידה הייתה שונה – הגדלתם ראש וניסיתם להתאים את המדפים הישנים למקום החדש ואכן הושגה המטרה.

רוצה להודות על הרצון לעזור ועל השירות המקצועי שקבלנו בעת מידוף של המקום החדש!

מיכאל, באר שבע

 

 

Call Now Buttonחייגו אלינו לקבלת פרטים נוספים דילוג לתוכן